Snabbt, men ändå inte....

Ja, dagen har gått fort...men på nåt sätt ändå inte..
Har varit en helt vanlig halvslapp dag. Diskat, tvättat, läst böcker, busat, lekt och målat lite.
Det blev Salle-mat idag. Namnam =)
Jocke ligger och vilar lite i soffan, inte för att jag tror att han får nån vila direkt, Ninni håller på att avsluta dagen med lite Barbapappa, sittandes i sin Barbapappa-myssäck =)
Lillan har busat och ätit och däckade precis.
Mange kanske kommer på en kaffe ikväll, annars tror jag inte det händer så mycket.
Hade tänkt ta ett bad med Ninni ikväll, men hon är rätt trött, så vi kan väl ta det imorgon istället.
Jag ska in till Hörby imorgon, Lillan ska till BVC, dags för vaccination. Ann ska komma och stanna här så länge, med Ninni och hundarna. Jag får låna deras bil med, så snällt =)
Men jag måste nog ringa och snacka om tiden med, för det har jag inte gjort än. Typiskt mig? Japp :D

Om inget annat gott folk, så hörs vi imorgon. Och imorgon har jag kanske något roligt att berätta för er!!! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0