Shwoff

Fy vad veckorna bara far förbi! Redan torsdag....men härligt är det, så är det snart helg igen =)
Går tiden snabbt, så kommer våren snart med hit. På riktigt....nu är det ju fan vinter igen!!!
Jag har redan sopat bort snö från altanen en gång...MÖG!!

Jocke hade sovmorgon idag och behövde inte jäkta iväg, Ninni va redan vaken när vi gick upp....fixat lite med min ansiktskräm...
Ninni fick verktyg av Pappsen, så hon kommer nog mecka lite idag =)

Vi har fortsatt vår mysmorgon här och lagt inen maskin tvätt med och vikt lite rentvätt. Ska nog bli lite småstädning och undanplock idag.
Och lek och bus =)

Nu har jag en liten, liten en här brevid mig som har lite tåkigt...vi hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0