Rubrik

Ja, jag kom fan inte på nån rubrik...sorry...

Dagen idag då....jo eftermiddagen har vi målat och Ninni fick ta ett bad sen hehe =)
Mys och lek och sen kom Jocke och vi åt, renbäddade,  Jocke tog ett bad, vi kollade en ny Petson och Findus film och Ninni va som förtrollad!!!
Sen somande hon, i sin mys-säck som hon själv säger =)

Nu sitter vi och spanar bil. Är ju sketasvårt!!!
Drag!!! Det vill jag absolut ha, vi har användning för det, slippa se om man kan låna bil varje gång man behöver det...är bara så drygt!

Snart ska vi se "Kniven mot strupen", kuligt =)

Glömde ju säg igår, att jag klippte Ninni igår! Jocke blev nog inte så glad när jag berättade för honom, så fick skicka en bild på henne och visa att jag inte klippt av allt, haha =)
Tog bara lite, lite på topparna, den lite längre toffsen i nacken. Bli av med den därade hockey-frille liknande fisyren hon går runt med...

Nä, vi hörs imorgon igen, nu är det en liten som tappat nappen där uppe...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0