Och sen kom söndag

Jaha, vad händer idag då.....södag, sista dagen på helgen..?
Mysfrukost frågade Jocke om vi skulle ha idag. Ja, tack!! =)
Men då får ta och vakna och komma upp snart...vi brukar inte va vakna så länge innan vi äter frukost och Ninni har redan varit vaken 1½ timme. Vi gick upp vid halv 9, Ninni va duktig och snäll nog att sitta i sängen och vänta medans jag mornade till mig lite iaf =)

Vad som händer sen idag då, ja det har jag ingen aning om...få se vad dagen bjuder på =)

Igår kväll va Mange här, lite namnam och vi satt och kollade på resor. Vi har pratat om att åka på en liten semester tillsammans ett tag nu och detta året tänkte va försöka att verkligen se till att det blir av.
Portugal är ett hett allternativ och viv tittade även på Kroatien, Grekland och Frankrike....lite blandat. Får se hur det går =)

Nu har iaf kaffet puttrat klart, så en kopp nu innan jag går upp och ser om jag kan få upp Jocke igen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0