Morrn, morrn!!

Då va en ny dag kommen och vi startade den med mys-sovmorgon, jag och töserna =)
När vi låg där och mornade oss, så ringde Jocke och sa godmorgon =)

Halv 9 ca, så gick vi upp, najsigt!!
Frukosten är i magen och kaffet med, Lillan sitter i sin stol och snackar och bråkar med filten =)
Ninni sitter fortfarande med lite av sin macka kvar, mumsar lite då och då. Vi har ju inte direkt nån tid att passa så...

Snart har inte denna vecka några vardagar kvar...redan torsdag. Men då kommer ju helgen och det gillas skarpt =)

Idag, ja som vanlig, vi får se vad som händer. Jag har fortfarande inte fått rätt på vlc, så att vi kan börja med zumba, ska se om Jocke kan kolla på der idag kanske.

Måla ska vi nog lite, jag började ju på en tavla till igår, så jag vill fortsätta med den. En liten talva är klar och den andra är halvklar, men får stå på paus lite innan idén för det sista lossnar =)
Ni ska få bilder sen idag. Sen ska jag nog stänga ner hemsidan igen....man har inte så mycket plats för bilder som jag behöver. Jo om man betalar några hundra....men känner mig inte så sugen på det än. Så jag kommer nog flytta hit tavlorna till Bloggen, eller starta en blogg vid sidan av denna. Nåt iaf.

Ha en bra dag alla vänner! Jag och alla jag inte känner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0