Lördagsmys =)

Ja, ikväll ska det bli lördagsmys. Hela familjen =)
Ja, hoppas vi på iaf, Jocke har nog jouren tror jag.
Han och Micke körde för en stund sen, kolla till åteln och sen skulle ju Jocke hjälpa Micke lite.
Men vi kunde inte låna bilen idag. Lite tråkigt, men inget man kan hänga läpp för, vi kan ju inte begära att få låna den direkt =)

Jag fick lite sovmorgon, halv 9....men då hade Ninni redan varit vaken en stund. Skulle nog göra kaffe eller nåt, för hon hade försökt öppna kaffe paketet. Tagit av allt papper runt om =)
Sen vid halv 11 fick vi upp Pappsen och Micke vaknade med. De körde iväg och nu vilar tösena. Ninni la sig för vilan lite tidigare, men det behövdes, hon va trött och grinig. En pigg och glad Ninni sen då istället =)

Min pappa ringde nyss, han kommer och hälsar på i eftermiddag. Blir Ninni glad =)

Sen kommer väl Jocke hem lite senare i eftermiddag, de skulle nog inte hålla på så länge idag. Nu ska jag ta mig en kopp kaffe till och sen vaknar nog töserna snart!
Ha en bra dag så länge gott folk!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0