Lite ruggit

Jocke dålig, ont i bihålorna, ligger och snarkar på soffan.
Ninni ligger i sin myssäck och kollar på Mumin och Lillan ligger här brevid mig och bråkar med sin filt =)
Frukost är äten, målat har vi med gjort och snart ska jag ner och kolla om jag har blivit mer senil eller inte...kommer inte ihåg och där är tvätt som ska fixas eller inte.....hmm..

Blir nog en lugn dag, ska kanske ta och låta Ninni vila i vår säng idag, krypa ner under täcket med henne och vila tillsammans? Hade inte suttit helt fel som det känns nu iaf...vi la oss i bra tid igår, tack vare att Ninni vaknade till och hade lite svårt för att somna om, men sen har hon hållt mig vaken...sen har hon väckt mig när hon gick ner...sen har det varit Lillan som har ätit och sen skulle Ninni fixedona ännu mer och hämta sitt täcke och sin kudde och sen va det fan morgon och Lillan skulle ha sin frukost....upp och hoppa!

Så lite halvsliten är man allt...

Men en kopp kaffe på det, så håller man igång till Ninni ska vila iaf =)

Ni där nere i Thailand, jag hoppas ni har det bra!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0