Lite egentid...

Väntar på att Ninni ska ge sig och somna ordentligt...lite mitt eget fel att hon klöddar lite. Hon va trött innan, men låg och kollade film, klockan va inte så mycket och jag tänkte att hon kunde va uppe tills sådär 12 och sen gå och vila, få lite mer ordning på det hela.
Men då hade hon ju fått lite mer energi och när jag lagt henne, fick jag upp Jocke och då va det nog inte så spännande att somna när hon hörde att Pappsen va vaken.
Jocke körde iväg, ska fixa på jaktmarken.
Ninni har nog somnat nu tror jag, har inte hört henne på ett par minuter....

Frysenlådorna har jag fixat iaf, sen ska jag bara torka av själv frysen med. Men nu ska jag först ut och fixa altanen och hiner jag innan Ninni vaknar igen, så ska jag ner och njuta lite av egentiden som blev nu. Måla =)

Härligt väder är det iaf idag!! =) Synd bara att det inte går att utnytta direkt. Hundarna har ju inget garage att va i längre och jag vill inte sätta dem i gården. Där är lerigt och blir mer synd om grannanra som säkert är ute idag, om de ska behöva lyssna på hundsången...

Nä, nu får jag passa på att fixadona lite!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej hej hoppas allt är väl med Er. Hos oss är allt som vanligt :-). Tänkte på en sak,som jag undrat över en tid... Det finns reklam i din blogg,får du betalt för det?, eller hur fungerar det? Blev lite nyfiken :-) Kram Jennie

2011-03-05 @ 14:54:30
Postat av: Anna

Hej Jennie!!! Hoppas ni trivs bra, trots ni är en bit ifrån Hörby...får ta och ses nu till sommaren! =)

Ja, en viss del av reklamen får jag betalt för, typ nåt öre per klick. En del av reklamen är standard i bloggen om man inte valt en blogg att betala för.

Ska jag va ärlig, så kommer jag inte ens ihåg lösen och vilken sida jag skaffade mig reklamen från...så kanske dags att ta tag i det med, har tänkt på det ett tag men inte fått tummen loss...hehe

Kram, hälsa familjen!!

2011-03-06 @ 13:08:53
URL: http://annamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0