Kyl/frys

Ja, som jag sagt innan så pajade ju frysen. Inte så spännande och vi fick en tillfällig som stod i hallen.
Idag kom hyresvärden och med sig hade han en helt ny kyl/frys till oss =)
Så najs!!
Ut med de andra och sen fixade vi in den nya.
Ninni, som jag precis hade lagt för vila när han kom, skulle ju självklart inte vila när hom hörde att hyresvärden kom, så hon har hållt ett vakande öga på allt som hänt och hon passade på att tugga lite vindruvor =)
Men sen somnade hon gott =)

Nu ska jag ut på altanen och ta mig en kopp kaffe i solen. Härliga våren är på väg nu. Och jag tror det kommer gå rätt snabbt nu när det väl kommit igång =)
Kanske ner och se om jag hinner måla lite med.
Plockat undan och fixat tvätt och kök har vi redan avklarat, så det kan bli en sväng med dammsugaren sen i eftermiddag. Så hinner vi baka kladdkaka med sen.
Men stressa behöver vi nog inte göra, Jocke kommer nog inte hem i tid idag. De har röven full. Ena bilen på verkstad och nu töar allt ju...då blir det massa jobb.
Men jag lever på gårdagen än =)

Vet inte om ni har tillgång till datorer svärmor och svärfar, som åkte till Thailand i söndags. Eller om ni bryr er om att använda nätet nu på semestern. Ni gör rätt i att inte göra det.
Men iaf så hoppas jag att ni har det bra, att flygresan gick bra och att ni kopplar av ordentligt och njuter!!
Imorgon åker min svåger och hans familj ner till dem och jag passar på att önska er en bra resa ner och en riktigt mysig och bra semester!!

Så, kaffe! =)



Kommentarer
Postat av: svärmor

tack för din omtanke Anna,nja att strunta i vad som händer där hemma bara för att vi är här kan vi nog inte göra.Hoppas det är bra med er och mina små töser,hade önskat att även ni hade kommit hit,här är så mycket som jag även skulle vilja visa för lilla Ninni men det får bli en annan gång/kram farmor,farfar.

2011-03-09 @ 02:59:23
Postat av: Anna

Ja, jag är litt sotis på er får jag erkänna =)Ja, jag hoppas vi kanske kan åka ner tillsammans nån gång =) Ta hand om er, kram!

2011-03-09 @ 07:50:02
URL: http://annamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0