Kvällen kom igen

Dagarna rullar ju bara på...bra på det sättet att våren och sommaren närmar sig iaf =)
Idag blev det potatismos och köttbullar. Hade tre tjocka korvar kvar, så skivade och stkte upp dem med. Enkelt och gott =)

Sen har vi bara chillat, myst, lyssnat på musik och rockat =)
Jag la Lillan uppe i sin säng, hon somnade gott efter att ha tappat nappen en gång. Sen ville Ninni gå och lägga sig, så jag satte mig och läste godnattsaga för henne. Eller ja, det blev tre. De är så korta. Hon höll på att somna och jag smög mig neråt.
Nope, hon har sin grej för sig nu, Pappsen är det som gäller. Han ska sitta hos henne en liten stund, så somnar hon gott =)
Gullunge.

Bara hon sover hela natten i natt...är inte sugen på att känna mig bakfull imorgon igen när vi går upp, för att jag inte har fått mer än ett par timmars sömn i stöten....de turas ju om de små töserna...

Har ju varit både en bra och mindre bra dag idag...hoppas på en bra imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0