Klara för avfärd =)

Jocke fick lite sovmorgon, han somnade igen på soffan =)
Jag och Ninni gick ner och tog ett bad och sen duschade vi Lillan, hon tycker det är så mysigt =)

Lite frukost i magen efter det och sen kom Micke och hämtade Jocke. De ska ut och kolla marken.
Sen får jag låna Mickes bil och köra iväg en sväng, så åker de med jobbebilen och fixar med sitt =)

Vart ska vi hän då...?
Kes är sjuk, eller va dålig nu i dagarna, så vill inte hälsa på Åsa och kanske dra med nåt hem. Vi har alla varit förkylda här hemma, så känns lite onödigt att åka på nåt annat nu.
Mormor hade ju blivit överlycklig om vi hade hälsat på henne, så det lutar lite åt det hållet. Men sen måste jag erkänna att jag skulle vilja köra ner och hälsa på nere på pizzerian en sväng....vet inte hur mycket jag kan köra rundor heller. Annars hade man kanske kunna köra och ta en kopp kaffe med mamma, lämna Ninni där, så kan de få lite egentid med, hade de nog båda mått bra av. Sen hade jag och Lillan kunnat ta oss ner till pizzerian en sväng.....
Ja, det låter lite som en plan faktiskt. Får höra hur mycket jag kan köra och hur länge de tror att de kommer hålla på. Kan ju inte röva bort bilen helt....hehe.

Nu ska jag ut och släppa hundarna...de testade gränserna innan idag, så hoppas att de håller sig på tomten nu...grr!

Ninni slappar framför Bilarsilmen och har precis hittat sin "sessa-boll" studsbollen, gladfia =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0