Kaffe-titt =)

Snygge-Hasse kom och hälsa på oss här idag, drack kaffe och åt kaka. Inte bara jag som tyckte vad jag tyckte om farinkakorna, Hasse höll med mig om att det va godare med kärleksmumsen =)
Men vi kom fram till en sak, de går nog att utveckla till sånadär som typ farmor gjorde, med russin i, lite sega =)

Han åkte hem nu för en liten stund sen och Ninni va lite velig om hon skulle följa med honom eller inte, haha =)
"Mamma med följa med?"
Haha, vågade inte själv =)

Nu sitter vi här och slappar vidare, ska upp och leka lite innan det är dags att fixa ihop nån mat med. Jocke lär ju inte va hemma på ett tag verkar det som...jag trodde att han kanske va på sitt sista jobb nu. Så uppfattade jag det iaf som när jag pratade med honom sist. Men han ringde precis, det är tre jobb kvar...runt om i Skåne typ....litt tradet!

Men, what to do...

Lite fredagsmys sen i vilket fall som helst, hinner inte Pappsen hem, så fixar vi det med pop corn, film och mys =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0