Inne och ute =)

Förmiddagen och fråmåt lite på eftermidagen har vi spenderat inne. Ninni vilade rätt tidigt, men inte så konstigt när hon går upp så tidigt som hon gör...

Men efter vilan, så lekte vi lite med lera och sen fikade vi. Solen hade börjat titta fram ordentligt då, så vi klädde på oss och gick ut =)
Ninni hade lite mer leksaker med sig ut och hon roade sig. Vi gungade lite emellanåt och jag försökte räfsa gräsmattan så mycket jag kunde. Har kommit en bit till, men det tar ju sin lilla tid när man har två töser att roa och ha koll på med under tiden =)
Men, Lillan hon somnade sen och sov så gott =)
Efter nån timmar ute, så är vi nu inne igen och Ninni sitter och chillar, är nog lite trött...
Lillan hon ligger här brevid mig och drar i sina tår.....och sparkas lite =)
Jag gick aldrig ner och tvättade sist jag snackade om det, så jag hade tänkt att jag skulle göra det nu....så har man gjort lite nytta här inne med, hehe.

Förhoppningsvis, så kommer det bli grillat till middag idag. Om vi får tag i tändvätska, det är det enda vi fattas...

Mange kommer nog på en kaffe sen med =)

Annars blir nog kvällen lugn. Men fan vad skönt med sommartid, klockan är 18 nu och det är fortfarande riktigt ljust ute =)
Supernajs!!

Ha de så länge gott folk!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0