Hallå ja!

Ja, då va denna dagen snart över.
Har dammsugat, tvättat golven, tvättat, städat taletten, plockat lite och ja, ni vet...
Sen gick vi ut...solen sken i fem minuter....men vi va ute iaf.
Dock va Ninni inte på topp, hon va nog lite trött för först skulle hon gunga, sen skulle hon inte gunga, men ändå gunga....vi började städa trädgården ist men sen gick Ninni in, jag tog vagen med Lillan och gick in jag med. Då blev Ninni skitsur och ville gunga.
Nej, då fick det va nog. Nu har vi gått in, så då blir vi inne.
Hon va trött, satte sig i myssäcken och flummade tills Pappsen kom hem =)
Vi åt, myste lite och sen gick jag upp och skulle natta Ninni. Jocke gick ner och tappade upp ett bad till oss...men Ninni kom inte till ro ordentligt och sen hörde hon Lillan i källaren.
Jocke kom upp igen och jag gick ner, tog Lillan som va nybadad hon med =) Men hon va lite för trött för att njuta av det som hon brukar bara.
Men Jocke nattade klart Ninni och jag fixade klart Lillan.
De somnade båda två och nu sitter vi här och tar det chill. =)

Har kollar lite mer på resor idag. Har kollat rundor en del och just nu är jag och kollar läget i Grekland. Inte så bajsigt dyrt faktiskt. Men svårt att veta riktigt vart man ska hän om man ska dit bara...nåja, bara att fortsätta kika och hoppas man kan hitta nåt billigt och bra =)

Jag vet att jag sa att ni skulle få bilderna. Men ni får dem imorgon ist!

Bajbaj!

Ps. Svärmor och svärfar-välkomna him ti Skåne igen!!! =) Ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0