Håll tummarna!

Ja ni, håll nu tummarna för att det ska gå bra. Jag ska göra nåt jag aldrig vågat mig på innan...jag ska baka bröd utan recept!!!!
Shit, haha, nästan så jag blir lite nervig av att tänka på det bara....
Jag ska slänga ihop nåt av sånt jag har hemma helt enkelt, så får vi se vad det blir av det hela.
Men, med tanke på att min lilla elvisp inte pallar en hel deg, så ska jag dela på den jästen jag har och göra två olika bröd. Lite spännande =)
Så, när Ninni lagt sig för vila, så ska jag sätta igång. Får bli bakning utan henne idag när jag själv inte vet rikitgt vad jag ska göra =)

Nu har vi ätit frukost iaf, kollat lite i leksakstidningen som kom med posten och ritat lite. En titt i tvättstugan nu och sen ser vi vad som händer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0