God morning!

Ja, då va vi uppe och igång. Eller nja, igång är vi kanske inte till 100%, men uppe är vi iaf, jag och Ninni. Lillan sussar vidare =)
Idag då?
Ja, vi får se vad dagen bjuder mer på än svängen med Lillan till BVC. Usch, hon ska få spruta idag...men jag har faktiskt börjat bli rätt bra på att bita ihop och Lillan är duktig =)
Får vi se om hon gått upp bättre i vikt nu...hon har ju inte gått upp lika mycket som hon gjorde i början. Men hon äter mycket...bara det att det nog börjar bli dags att ge henne annat med än att bara amma henne tror jag, lite för att hon ska gå upp mer i vikt och sen hänger inte riktigt mina tuttar med i hennes takt. Men vi ser hur det ser ut idag.

Vädret är ju inte så roande dessa dagar, så ut lär vi nog inte gå. Men här är att göra här inne. Fortsätta städa ovanvåningen...

Men, det tar vi sen. Nu är det kaffe och frukost först =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0