Glad för en halv dag

Väcktes tidigare av en liten Ninni imorse. Hade inte tackat nej till nån timme till...vi la oss lite senare och sen va Lillan rosslig i natt, så hon höll oss vakna 1 ½ timme när hon hade ätit.
Smällar att ta...

Sen har det varit en mysig dag. Familjen samlad och då vet ni nog hur jag njutit =)
Min älskade familj hemma, solen som strålar....kan det bli mycket bättre??!?!?!! (ja, miljoner på kontot med då kanske...)
MYS!!
Frukost tillsammans och sen fixade vi med Jockes rådjurstroféer. Ninni la sig och vila, jag och Jocke drack kaffe på altanen i solskenet...sen blev allt sabbat...

Är lagom jävla sne på en som inte kan ta sitt fakking jävla ansvar och sköta jouren när han tagit sig på att ha den...nu är Jocke iväg..kanske bara tar ett par timmar. MEN ÄNDÅ!!!
En dag, en jävla dag utan nåt. Då hade jag blivit så jävla glad..
En halv dag blev det. Tack ditt pucko!!!

Ja, jag säger inte mer, tror ni fattar...

Nu ska jag ut och finputsa på troféerna, Ninni vaknade nog nu med lät det som. Kan gå ute på altanen och fixedona när jag ändå ska fixa där ute =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0