Fredagsmys =)

Jocke har inte kommit hem än, men han är på väg iaf =)
Micke har han oxå med sig, får se vad som hittas på en fredagskväll som denna.

Jag och Ninni har iaf haft fredagsmys tillsammans. Lillan somnade tidigt, så vi fick dissen av henne, haha.
Efter maten och lite bus, så gjorde vi popcorn, satte oss i soffan under filten och tittade på Lilla Sjöjungfrun =)


Ninni måste ju visa popcorns-skålen =)



Sen blev det lite golligare... =)


















Sen blev Ninni trött, vi la oss och tittade lite till på filmen och sen ville hon gå och lägga sig. Vi gick upp och hon sa godnatt till alla sessorna, bilarna och alla i Nalle Puh gänget, det är alla klistermärkena, ja och till Hello Kitty planscherna förståss...det tar en liten stund =)
Lite läsning och sen mys och Ninnis somnade gott =)
Älskade lilla tös!

Lillan däckade här nere i soffan, så jag har låtit henne sova här, hon får lägga sig i sin säng när hon ätit, vilket är ganska snart.
Mysigt, här är helt tyst så när som ljudet av tangenterna, så jag hör hennes små andetag....fysingen, vilka fina töser vi har! =)

Imorgon ska Jocke hjälpa Micke igen. Ja, kanske lite tradit, men jag skulle få låna Mickes bil igen =) Yeeej =)
Man kanske skulle dumpa av Ninni hos mormor igen, hade hon tyckt om, skruttfian =)
Så hade jag kanske kunnat passa på att köra och handla lite....mhmm, inte så tokigt. Ja, vi får se vad som händer.

Hoppas ni har och får en fortsatt bra fredag allehopa!!
Så hörs vi sen igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0