Efter regn kommer sol?

Det har varit tråkigt, regnigt och stormigt. Snö har det med varit...
Men snön är borta igen, tacka jag för!!!
Solen skiner och jag hoppas dagen kan bli riktigt solig och fin, hade vi nog alla behövt...ny energi =)

Jocke behövde inte gå upp förrän vid 7 idag, Ninni vaknade med och kom och mornade sig lite hos mig innan vi också masade oss upp. Lillan va redan vaken, ja jag med för den delen. Hon va mätt och belåten, hade legat och tittat på mig och flinat och myst en stund. =)
Upp och hoppa och vi kom ner, sa hejdå till Pappsen och han blinkade och tutade hejdå.
Nu har vi suttit och mornat oss och jag funderar på vad vi ska hitta på idag...håller tummarna för solen, man kommer ju igång mycket bättre då...
Blir det riktigt solig, så ska vi minsann klä oss och ha en liten picknick på altanen =)
Trädgården är inte lönt att sätta sig på, den är rätt sölig nu.

Nu kaffe....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0