Zzzzz..

Trött är vad jag är nu....hade lätt kunnat gå och lägga mig. Hur kul är det när klockan är lite över sju på kvällen..?

Efter vi fått i oss frukost och fixat klart oss, så körde vi ut till Åsa och hälsade på :)
Ninni badade, vad annars med en pool i närheten? :D
Lite jobbigt tyckte hon nog visserligen att det va med litt tjat om att hon antingen fick bada eller va uppe och leka....de har poolen på gräsmattan, så vattnet blir ju så skitigt när man springer i och ur vattnet hela tiden. Vi har ju poolen uppe på altanen här hemma, så blir ju inte en massa gräs och grus under fötterna...
Men hon badad och sen skulle hon äta en banan som hon sen fick för sig att hon skulle dela med en leksaks såg inne på barnens rum......unge!! :D
Well, well....der va trevlig att komma dit igen, va ett tag sen, kaffe drack vi och vi snackade och snackade.

Det blev tid att köra och fixa lite mat, så tog oss ner till pizzerian :)
Satt ute och drack lite kaffe först, sen gick vi in, då det började blåsa lite kyligare, för att äta pizza...denna måltid hade kunnat va trevligare. Om Atlas inte hade stått och skällt konstant. Pinsamt.
Så kastade i mig sista maten, bad Salle fixa ihop mat jag kunde ha med hem till Jocke sen och sen körde vi.

Nu sitter vi här hemma, jag är som sagt rätt trött, men det är väl inget jag kan säga om Ninni som somnade i bilen på vägen hem.
Funderar på om jag ska sätta töserna i vagnen och ut och gå en runda så jag inte sitter och somnar. Men orkar jag?
Hade varit skönt med en promenad. Men blir den så skön med Atlas? Han är rätt sprallig idag, så frågan är om han kommer dryga sig eller inte. Han hade ju absolut behövt det.
Hmm...kanske lägga in lite bra musik i telefonen, klä oss så vi inte fryser då det är lite blåsigt. I med hörlurarna i öronen och bara gå och gå. Det är lite lockande faktiskt.

Ja, kanske. Så har vi lite att göra till Jocke kommer hem med... :)

Nja, om inget annat så hörs vi imorgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0