Tack!

Tack till familjen Nordin för dagen Ninni fick med er igår och de fina kläderna och sakerna töserna fick!! Snälla ni! :)
Tack Anette och Richard för kaffet och fikan igår! :)
Tack Familjen Eckhoff som bjöd oss på kvällsmat igår, mumma!! :)

En trevlig dag igår va det och fläder hittade jag på min lilla runda...till slut....

Nu ska jag snart in och handla, ta en snabb sväng till mamma och hälsa på, så blir hon med glad och sen ska jag hem och göra saft! :)
Och kanske vin med :)

Höres!!

Ps. Ja, jag måsta tycka lite synd om Jocke, som skadade sig igår när han rev hemma hos Danny och Maria. Inte ofta den mannen gnäller. Han har ont! Jag hoppas att det blir bra snart och att det inte blev nåt allvarligt av det. Tycker synd om dig Babe! Ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0