Något nytt?

Igår va det en kugn förmiddag och sen klämde vi faktiskt en familjevila. NAJS! :)

Iväg en sväng sen och vidare till Skogstrollen som bjöd på grillat! Gött!!
Vi stannade ett tag och sen tog vi en liten sväng hos Maria och Danny, snackade lite om midsommar, som vi ska fira med dem :)

Hem, klockan va mycket, töserna i säng och sen kollade vi serie. Ännu en annan vi påbörjat nu, då Game of Thrones tog slut...så länge iaf :)
The Pacific ser vi nu-riktigt bra!!

Sängen och sen vid 9 i morse va det upp och hoppa tyckte Ninni. :)
Jocke är iväg och hjälper Conny och Sara att köra saker till tippen och sen ska vi iväg och äta en glass :)

Jag har suttit och kollat efter nån god efterrätt att göra till midsommar, men jag har inte hittat vad jag riktigt varit sugen på, så jag kommer va djäläv jag. Göra något eget! Oooo....
Hahaha, ja vi får se hur det blir och jag vette fan om det kanske redan finns, det gör det säkert. Men jag har inte hittat nåt recept om det iaf :)
Nu är det bara att hoppas på att det blir bra....hehe.

Om vi inte hörs innan alla glada små prickar, så önskar jag er en riktigt glad midsommar!! Hoppas ni får det lika trevligt som jag vet att vi kommer få det!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0