Mini semester :)

Igår hade jag och Jocke en liten mini semester tillsammans med Micke. En underbar dag!!!

Först och främst vill jag tacka Frida och Emma som hade töserna och Anette och Richard som hade Atlas - som gjorde att det va möjligt för oss att ha denna dagen!!! Jätte tack för att ni är så snälla och goa!!

Jocke körde och lämnade Atlas och jag töserna, sådär vid halv 10. Lite försenade...men blir lätt så när man ska få allt och alla klara... :)

Sen hämtade vi upp Micke och körde mot Malmö, Västra hamnen, där Micke har båten.
Sen lämnade vi allt bakom oss och en underbar dag väntade med strålande sol, en öl till frukost, bad och skratt :)
Ja en kanondag jag kommer leva ett tag på.
Avkoppling!

Bilder blev det en hel del, dock med mobilen. Länk kommer i slutet av inlägget :)

Klockan tickade på, vi badade i Lomma, körde till hamnen och tog en kaffe och glass och sen körde vi och bada lite till och solade. Fiskade lite, men blev inget...
Vi räddade en humla från vattnet med! Den stannade med oss på båten sen :D
Dock kände den sig nog lite dissad av Jocke sen och flög iväg...

Ja, som sagt, en underbart härlig dag, jag njöt av fulla drag!

Sen körde vi tillbaka och då blev det lite klödd. Någon hade ställt sig på Mickes båtplats....så efter kanske nästan en timme från att vi kom in, så fick han efter snack med folk där och det hade kommit fram vad som gått fel, ställa sig på en annan plats så länge och vi körde hem. Då va klockan närmare 8 :)

Vi hämtade töserna, som hade haft en bra dag med Frida och Emma och sen hämtade vi en trött Atlas som haft en toppendag hos Anette och Richard :)

Sen va det inte mycket med oss....vi nattade tösena...jag somnade när jag nattade Ninni, som va nere en sväng hos Jocke, som skickade upp henne igen. Hehe.
Sen somnade hon och jag gick ner och hittade en halvsovandes Jocke.
Jag gick upp och la mig, Jocke kom sen när han vaknade till i natt och gissa om jag va trött när jag gick upp i morse... :)

Jocke brände sig som fan igår...ser ut som en polkagris :D
Micke brännde sig han med....men hur annars kan det gå när de två ska ha sina "manliga" tävlingar.... :D
Jag klarade mig bra, har ju solat och fått en grund sen innan :)

Jätteglad för dagen, det behövdes!!
Tack alla!!


MINISEMESTER BILDER :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0