Lite zzzz igen

Blev inte så myckt sömn i natt heller.....så ja, jag är inte överpigg.
Men kaffet är snart klart, så det får hjälpa mig på  traven.
Lillan hade inte nån speciell feber senare i går kväll, så tänkte att då kan hon kanske sova gott. Men nej, hon fick tillbaka den och är rätt varm nu med. Så alvedon till henne.
Det får vara sisa dagen, annars får jag åka in och se vad som inte stämmer. Den får iaf minska ner ordentligt tills imorgon. Hon va ju mycket piggare igår, snackade och hade lite av sin kvällgympa med. Hopp, hopp, hopp :)

Ninni ligger här emot mig, kollar lite Nalle Puh. Hon verkar inte överpigg hon heller. Men vem är egentligen det efter dessa jättevarma dagarna. Och hon håller ju fullt ös i värmen med så.
Men idag är det 16 grader och mulet. Trots att jag älskar sommaren och när solen skiner så fint och varmt, så är det lite skönt med en  paus idag.

Vi får se lite vad vi hittar på idag. Om vi tar en hemma dag och bara chillar och småfixar, eller om vi kör in en sväng till Hörby, så töserna får träffa mormor en stund. Men det ser vi sen :)

Nu är det iaf kaffe som gäller och sen lite frukost.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0