Lite sent och lite tidigt

Jag och Ninni gick och tog en vila igår eftermiddag. Den blev lite för lång...så när vi hade klippt Jocke, jag och Ninni hade duschat, vi hade gjort oss klara och pckat ner vad vi skulle ha med oss bort till Eckhoffs, så va klockan rätt mycket.
Men maten sattes igång direkt, barnen lekt under tiden och det blev en riktigt god middag!

Sen avrundades kvällen rätt fort. Jocke hade fått en sån jävla skallebank redan innan på kvällen och den ville inte försvinna, blev bara värre.
Så efter maten och en stund senare, så tackade han för sig. Barnen va smömnfärdiga och det kändes att det va lika bra att ta barnen och gå hem, så blev det inte en helt upp och nervänd kväll för de små.

Jocke sov när vi kom hem, jag nattade töserna och sen gick jag själv med och la mig.

Vid 4-5 tiden fick jag va taxi med, Jocke vaknade till här nere i soffan och gick upp och la sig.

Efterrätten jag gjorde hann vi inte komma till igår, så vi sa att vi tar en kaffe tillsammans och hugger in på den idag istället. Låter bra :)

Trots att kvällen blev som den blev, så hade jag jätte trevligt! Som vanligt när man är där :)
Som vi sagt innan, så skulle vi ta dagen som den kom och det gjorde vi ju verkligen..och jag ska säga att jag behövde verkligen den vilan jag fick..!

Idag för övrigt blir nog en väldigt lugn dag. Ska in och säga hej till mor min under helgen, men tror jag tar det imorgon istället, inget jag känner för idag.

Kaffet har puttrat klart nu, så en kopp nu, tack :)
Hoppas ni alla hade en bra dag/kväll/natt igår!!

So long!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0