Lite lång dag

Gick upp med Jocke idag, eller ja en liten stund efter....Ninni hängde på hon med.
Vi duschade, eller ja det blev ett bad och sen blev det stopp i avloppen....mindre spänande. Men när jag skulle moppa golvet hittade jag iaf vart en liten ödla bor....hehe.

Nåja, resten av problemet löste Jocke nu ikväll :)

Vi blev klara och sen har vi spenderat hela dagen inne i Hörby. Tack alla inblandade för idag!!!
Ni vet vem ni är!!!

På vägen hem stannade vi till hos Ingegerd, Frida och Emma. De hade varit så goa och gulliga - handlat en söt klänning med tillhörande shorts till Lillan och en baddräkt och flipp-flopps till Ninni :)
Tack snälla ni!!
(Blev ingen bild på det nu ikväll, kommer sen, sorry!)

Hem, mat, lite chill, nattade Lillan, Ninni och sen vaknade Lillan igen....hon sitter nu och vet nog inte riktigt varför hon är vaken i Pappsens knä.
Jag som ville få båda barnen i säng i tid....men hon somnar nog snart igen tror jag.

Imorgon ska vi va barnlediga. Och hundlediga!!!! :)
Lite ångest fick jag först över att tycka att det skulle bli rätt sönt....men det kan vi fan behöva jag och Jocke.
Tösena ska vara hos Frida och Emma och Atlas lämnar vi till Anette och Richard :)
Så får vi se vad dagen bjuder på :)

Ha det så alles och som sagt, TACK alla för idag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0