Lillan-väckt...

Lillan vaknade, hungrig. Tog upp henne, hon fick käkat, men ville inte somna om igen. Låg och drog mig i håret och sen fick jag solen i ögonen.... Håret är jag van vid, hon har ju en thing för det där, men solen va ju lagom irriterande...
Jocke låg inte kvar i sängen, men hörde att han va vaken, så jag gick ner med Lillan och Ninni ligger och sussar vidare.

Nu är kaffet klart och vi kör lite Fifa. En stund kan vi väl iaf spela innan Ninni med vaknar och dagen verklgien börjar.
Men kan ska först och främst jaga flugor, vi har nog ett par kollonier här....

Sen kommer ju mor min. Ninni kommer bli glad, hon sa igår kväll att hon ville hälsa på mormor när Jocke frågade vad vi skulle hitta på som idag oc det blev "hälsa mormor" :)

Nu ska jag ut på jakt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0