Jaha...

Jocke ringde, han va nästan klar och på väg hem...lide gla ble ja!!
Klockan hade inte hunnit bli 16 än, så inte så konstigt :)
Men sen sket det sig, han fick mer att göra och lär nog inte komma hem på nån timmar... :(

Vi som skulle äta hämtemat...maten jag gjorde igår är nog inte speciellt god att värma upp, det är ris, då därför skulle vi ha hämtemat.
Men, men jag får prova värma den ändå till mig och Ninni. Kan ju nog om inget annat ta bort det översta lagret med ris. Det är en jäkligt god rätt, jag, Frida och Ninni tömde en form igår.
Bara kyckingfiléer, ris och porjulök i ugn :)

Kladdkaka med mini marshmallows har vi gjort idag. Den första fick Frida med sig hem :)
Sen gjorde jag en till när vi kom hem efter att ha lämnat henne.
Funderar på att baka bröd med. Får se...har dammsugat och städat toaletten nu iaf, så det är gjort.

Men en kopp kaffe först kanske...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0