Innan 10

Klockan va inte ens 10 och bikinin åkte på, soligt och varmt är det idag. Jag diggar!! :)
Ninni är redan nakenfis och badar, Lillan sitter i bara blöjan och leker ute, Atlas försöker att inte va ivägen samtidigt som han vil ligga i skuggan och Jocke är ute på marken och fixar :)

Jag har inte sovit mycket i natt....men hoppas att det fina vädret kan få mig att komma igång och inte tänka på det. Tror det funkar iaf, har redan fixat lite här hemma och en maskin tvätt är igång :)
Frukosten får vänta tills Jocke kommer igen....bad honom att handla en mjölk till oss, så vi kunde äta frukost så länge. Men det tar han nog på vägen hem. Lite missuppfattning, men men. :)

Vad som händer idag vet jag som vanligt inte...en härlig hemmadag med familjen hade ju inte varit fel, men får se vad rastlöse Jocke med säger och vad han hittar på. Han är ju inte känd för att bara va hemma och slappa, haha.
Skörda rädisorna ska jag iaf göra idag, det är hög tid för det :)


Kolla in denna, det kallar jag en rejäl rädisa...!! :)



Nu ska jag tömma diskmaskinen så det är klart iaf, sen kan det nog bli en kopp kaffe till ute i solen :)

Ha en bra dag gott folk!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0