Inget batteri...

Jag har hittat sladden till kameran. Men jag batteriet i kameran va slut, så kunde inte föra över bilderna. Lite typiskt...?
Men har lagt batteriet på laddning nu iaf och sladden är ju funnen, så under kvällen eller morgondagen ska ni nog kunna få bilderna :)

Det har varit en lugn dag. Jag har tvättat, idag igen... :) Happy är jag som kan tvätt igen!!
Tack snälla för hjälpen!!
Torktumlaren står uppe på tvättmaskinen nu, så där är mer plats nere i tvättstugan, ska bara se om jag hittar nån bänk eller nåt gammalt bord, så kan jag stå och vika tvätten där.
Graderober vill jag med ha, både till källaren och ovanvåningen. Och byrå...ja, ja dedt är ju sommar nu och nån loppis ska jag väl komma iväg på och hitta nåt fynd :)

Lillan hon asar sig fram och tillbaka här på golvet och leker, snart får hon nog till krypandet. Ninni är lite trött, går mest rundor och vet inte riktigt vad hon vill tror jag. Vi har käkat middag och resten av kvällen blir nog väldigt lugn, Jocke ska nog iväg och spela träningsmatch tror jag. Jag stannar hemma med töserna. De behöver nog komma i säng i tid idag verkar det som...

Ja, vi ser om bilderna kommer ikväll, annars får ni dem imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0