Ingen ro

Jao...som sagt, jag tog ner töserna och målade lite....men Ninni hade myror i brallan...fick ingen ro att måla. Pappsen låg ju där uppe och vilade :)

Men jag lyckades iaf hålla henne någorluda sysselsatt så att Jocke fick sova en stund och efter att ha stoppat henne för att gå upp och väcka honom ett par gånger så fick lov sen och det va hon lycklig över.
Jocke blev mindre lycklig av väckningen dock...Ninni va som Jocke beskrev henne "en liten terrier som inte fått mat" hahaha!
Klart hon va, hon ville ju bara ha upp Pappsen sin :)
(sen att det kanske är så att hon lärt sig att Pappsen inte är så hej hopp på att komma upp så snabbt efter en vila, att han kan somna om en och t.o.m två gånger....det kan väl inte ligga nåt i det, hehe)

Well, vi såg lite på MFF-matchen och jag körde sen och hämtade mat. Mätta i magen blev vi och sen va det natti-natti för barnen.
Vi chillar, väntar på Micke som kommer hit en sväng och säger hej och sen ja, det blir nog en del kaffe och snack kvällen lång.

Imorgon är det ju midsommar afton. Nu kommer jag inte ihåg om jag har snackat om det innan....sorry.
Men. Vi ska iaf över till familjen Eckhoff. Vi ska ha en helt vanlig kväll, skita i midsommar stöket. Vi ska grilla och ha nypotatis, kalla såser till det och sen ska jag göra efterrätten. Fan, jag hoppas det funkar som jag tänkt mig...
Det ska iaf bli väldigt trevlig, äta och dricka gott i goda vänners sällskap :)
Denne ska dricka vin...mmm!!!

Ha det nu så bra alla vänner, så höres vi!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0