Inga foton.... :(

Är något fel som är trasigt med min minneskorts modul....datorn vill inte kännas vid den, så kan kan inte få över fotona från kameran.
Än iaf...jag ska ha en sladd med, som Jocke fixat till mig, vilket jag glömt bort, hehe. Jag får leta rätt på den, så ska ni få bilderna från dessa dagarna :)

Nu är det kaffe och frukost innan vi ska köra hem Frida.
Lite tråkigt att hon åker hem, är roligt att ha henne här. Skulle kanske kidnappat henne....? Bara skickat ett brev till Ingegerd för att säga att allt är bra med Frida, men hon kommer inte hem på ett tag :D

Nåja, hon kommer igen :)

Jag ska ta en sväng med dammsugaren sen, kanske tvätta golvet med, hade nog inte skadat. Baka en kladdkaka med mini marshmallows har jag funderat på att slänga ihop med, låter rätt smarrigt :)
Tvätta kan jag inte, vår tvättmaskin är ju sönder och det har inte blivit något med det än.
MEN! Fribbovich han kan, han har fixadonat ihop både tvättmaskin, torktummlare och spis!!! :)
Nöjd Anna? Oh, yes!
Vår spis är bra, men rätt old... :)

Jepp, nu en kaffe tack :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0