Härliga dagar :)

Som vanligt när Frida är här så är det najs :)
Jag pallar inte sitta och skriva så mycket nu, men bilder ska ni få länkar till!

Igår va vi en sväng på lekplatsen :)

Sen blev det strand-premiär idag!!! Självklart va det Haväng som gällde då! :)

Jätte tack till Frida för dessa dagarna!! Likaså till Mange för en kanondag!! Jag har verkligen haft det jättmysigt idag och färg har jag fått :)
Blev mat från Salle sen och efter det körde jag hem Frida igen, Ninni tyckte inte alls om det och det tog en bit utan för Hörby för henne att gå med på att hon fick träffa Frida sen igen en annan dag....hon ville följa med av hos Frida...gullis :)
Jocke kom hem, vi fick klödda lite och lämna jobbebilen först innan vi fick komma hem och hålla kväll. Men till slut va vi hemma, töserna chillade lite och nu har vi suttit här och ugglat ett tag och datanördat oss, hehe.

Vi hörs sen! Ha en trevlig helg!!!

Frida och Mange, TACK igen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0