HAHAHA :D

HAHAHAHA, ja jag vet att man ska skära ner på svordomarna när man har fått barn...men vi suger helt enkelt på det! Det är vardagliga ord, inga könsord!

 

Ninni svarade när Pappsen ringde precis, jag bytte blöja på Lillan.

Ninni berättar att hon tvättat till Pappa och sen vet jag inte om det blev dålig täckning eller om Jocke fick lägga på....

Men Ninni som inte fick något svar:

"Hallå..? Hallå, Pappa? Hallå....??"

Hon tittade på luren som började lysa igen när hon vände på den:

"Där! Hallå Pappa..?!"

Inget svar...då tittar Ninni på luren igen:

"Var fan är Pappa??!"

 

 

:D

Jag kunde bara inte hålla mig för grav när denna härliga 2½ åring undrar vart pappa tog vägen i telefonen,  med sin ljusa och faktiskt undrande, förvånade och t.o.m lite irriterade röst kläcker ur sig "Var fan är Pappa?"

Åååh, shit...unge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0