Fulltofta :)

Vi gick upp, jag har duschat, vi ahr fått i oss frukost och Ninni har åkt upp på rummet.....no more nice Mamma...
Hon är så trotsig och jag vet inte om jag har varit för snäll, gett för många chanser eller nåt. Men nu är jag trött på att behöva bli ovänn med henne, är ju bara så tråkigt. Så nu får hon en chans att lyssna, sen får det bli nåt "nytt" hon åker upp på rummet.
Det har hon fått göra innan med, men bara när det varit riktigt illa.
Nu åkte hon  upp, så kanske hon vaknar till och vi inte behöver ha en dag som fortsätter med trots idag...hehe, kan ju alltid hoppas :)
Men man får ju det på köpet. Går lite i vågor :)

Nåja, vi ska till Fulltofta Naturcenter idag. Jag hade inte en aning om att där fanns så mycket att göra, men Frida har koll, så vi sticker dit idag :)

Nu ska jag se hur det är med min lilla surfia på ovanvåningen :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0