Fridatajm :)

Frida har ju sommarlov och vi sitter här hemma och ugglar. Så jag frågade Frida igår om hon ville komma ut en sväng. Så vi ska snart köra in och hämta henne :)
Alltid roligt att ha Frida här :)

Ninni och Lillan fick ju finfina kläder/badkläder av snälla Ingegerd och töserna, som jag redan har sagt ju. Men bilder har det ju inte blivit än.
Så tänkte att ni skulle få en bild på Ninni iaf i sin baddräkt! :)
Ingen bra bild, hon frös en del och baddräkten satt inte riktigt som den skulle såg jag nu......men bada skulle hon, trots att det va kallt, kusineerna va ju här och badade med henne :)








Så, nu får jag klä oss så vi kommer iväg, Ninni är på mig om att vi ska åka :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0