:(

Ja, jag får väl ta och böla lite här med.....måste få tala ut...
Fick en fråga på facebook av min syster om vi nte ska upp till Sweden Rock Festival i år.
Nej, ska vi inte.
Jag va där årligen i 5 år tror jag det blev innan, men det va nåna år sen.
Sugen?
Ja, absolut, det är ju festival i 3 dagar, nuförtiden 4 dagar, den bästa festivalen av dem alla. Det är rock. Det är öl, cider, sprit, småfylla från man kommer dit tills man åker hem. Det är sommar. Det är härliga vänner på härligt humör. Allt folket där är på underbart humör-alla är där för att lyssna på rock. Det är Sweden Rock...
Nåja, åter till verkligeheten...
Jag trodde Volbeat skulle dit, fått för mig det och tänkte lite för mig själv att det hade varit så fett att få se dem just på SR. Jag blev lite nyfiken och gick på hemsidan för att se vilka som ska spela i år. Volbeat ska inte dit, lite lättad blev jag då med sen blev jag deppo.
Ozzy Osbourne ska dit!!
Va fan Anna!!!
Ozzy liksom!! Ja, han är gammal, kanske inte i sina bästa år, eller kanske ändå!?
Men det är Ozzy!!
Bara att ha fått se honom live....FAN!
Ett år jag va där kom han inte, nu kommer han. På den enda spelningen i Sverige och hur ofta kommer ham hit....

Fakk detta. Nästa år ska jag fanimej ha koll på vem som kommer och va med lite bättre, ska fan inte missa nån chans som denna igen....

Deppo.

Blev förresten ingen promend, Jocke va nästan hemma när jag va klar med att lägga in musik i mobilen och allt...se om vi kan ta en promenix imorgon.

Hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0