En fin dag?

Kan det bli en solig och fin dag idag tro??
Hade ju varit trevligt, få vi hade tänk köra en sväng. Atlas skulle jag helst vilja slippa ha med idag, så töserna kan få ha oss för sig själva och tillsammans hela tiden. Har vi han med oss, så måste en hela tiden stå med honom utanför, om vi skulle hitta nånstans att gå in....så kul är inte det om man ska ha en liten familjedag iväg.
Men, får se om vi kan bli av med honom,, hehe :)

Vi hade en liten myskväll igår, firade vår förlovningsdag lite iaf :)
Lite sent blev det visserligen innan vi kom igång med det hela, för jag somnade till en stund när jag nattade Ninni, hehe....
Men sen fixade vi ihop en liten ostbricka, räkor och ägg. Mumsade på det och kollade på en film. Sen va klockan rätt mycket när vi sen gick och la oss.



Ida va det Lillan som väckte mig och klockan va nog inte mer än 8...och nu när hon fått upp mig och väckt Ninni med, så är hon lagom trött igen för en liten förmiddagsvila..

Jocke sover än. Ninni har redan frågat två gånger om vi ska väcka honom, men han kan gott få sova en stund till. Jag ska ta mig en kopp kaffe. Med tanke på att ågrdagen inte innebar några som helst hushållssysslor, så får jag kanske ta mig ner en sväng till tvättsugan med idag.

Men det tar jag sen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0