Chill

Ja, en chill dag i allra högsta grad!
Fifa har vi spelat och Jocke spelar fortfarande. Undrar om det inte blir en sån kväll med, om det inte blir en film :)

Maten är i ugnen, hungrig är jag....vilket jag känner mest på mitt humör, tyvärr. Men gott ska det bli, det är ribs som ligger och blir göttiga i värmen nu :)

Vi snackade ju om att ta kaffet och fikan med Eckhoffs idag och vi ska väl se om vi kan ta det när vi ätit. Jag är ju så nyfiken på hur efterrätten blev!! :)
Jag har tagit bilder undertiden jag gjorde den, så är resultatet vad jag hoppas, så ska ni få recept och bilder :)

Fan vad tiden går sakta när man väntar....jag vill ha mat nu!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0