Bullar på G :)

Vi har tvättat Jocke matchkläder, dammsugat här nere och på ovanvåningen och jag ska snart plocka ur diskmaskinen.
Degen till kanelbullarna står på jäsning och under tiden den päser på, så har vi fikat lite :)

Kanelbullarna hoppas jag blir goda. Jag hittade ett recept jag inte testat innan, så är lite spännande, se om det är så stor skillnad eller inte :)

Vi ska in och kolla när Jocke spelar sen ikväll. Vet inte om hundgården hos Anette och Richard är upptagen, men Frida är så snäll och ställer upp igen. Hon går en promenad med Atlas under tiden :)

Nu har jag två töser som börjar bli lite trötta...en vila på G.
Får se om Ninni somnar eller inte, eller om hon är med och gör bullarna sen när degen jäst klart.

Så, nu ska jag tömma diskmaskinen så det är klart i köket innan jag ska ställa plåtarna där :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0