Vill premiärplaska!

Jag och Lillan kan iaf checka av familjevilan. Jocke och Ninni snarkar fortfarande :)

Dock hoppas jag lite på att de snart vaknar, så vi kan ta vårt premiärdopp i vår fina pool!! :)
Det va ett rent mögväder innan idag, grått regnigt och trist. Men nu när jag kom ner efter vilan, möttes jag av en värmaväg när jag öppnade altandörren. Smack, rätt i huvudet. Varmt, klibbigt, syrefattigt. Började svettas direkt och poolen viskade inte efter mig längre. Den skrek.
Men tycker det är lite taskigt att inte ta premiären tillsammans. Så jag väntar. Dricker god flädersaft så länge :)

Ja, den är klar nu och den blev bra! :)
Mycket saft blev det...lite över 4 liter koncentrerad saft och jag hade inte flaskor så det räckte, haha. Fick frysa in lite i en burk med. Men gör inget.
Plocka mer fläder ska jag göra. Frysa in blommorna, så jag kan gör mer sen när detta är slut :)








Ja, en god flädergrogg fick man minsann i sig igår, det är ju bara så gott. Lär det bli fler av denna sommar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0