Trött!!

Vi skulle ju spela igår....det skulle bara blijag och Jocke sen och vi började fixedona.
Men sen blev det inte mer än fixedon för hela slanten...
Windowsklödd på min dator och Jocke höll på som en galning och försökte få rätt på det....i timmar!
Sen sket vi i det och klockaan började ticka mot 3 innan vi somnade.
Sen började det andra mindre kul...Lillan vaknade halv 4, jag  somnade om vid 4.
Sen vaknade hon igen vid halv 7 och sen somnade jag väl om vid 7.
Nu är klockan halv 9 och vi har väl varit uppe en halvtimme ca......

Jag är trött!
Fråga mig inte varför hon inte kunde sova....men jag hoppas att det blir bättre i natt!!

Så nu sitter vi här och ugglar, kaffet är klart, så jag ska ta mig en kopp och få lite boost! Får se om Lillan är intresserad av det och om jag orkar...så kanske jag går ner och fortsätter med Åsas tavla.
Eller så sitter vi här...

Hoppas det blir bra väder idag, vi behöver det. Behöver hitta på nåt...!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0