Strömavbrott

Jag gick ner och skulle börja med Åsas tavla.
Börja gjorde jag med, mmen inte mer. Precis efter att jag slängt på lite färg på duken, så hörde jag Ninnis små steg och "Mamma?"
Hon kom ner, jag fixade med hennes saker så hon medkunde måla lite, men hon babblade och babblade och babblade under tiden, så jag grundade bara tavlan. För jag blev bara irriterad när jag försökte se tavlan framför mig, olika idéer och tankar kring den, samtidigt som Ninni ville ha min uppmärksamhet och visa vad hon hade målat.
Så, fortsättning följer med tavlan.

Jocke väckte jag sen och Lillan vaknade med.

Eftermiddagen har varit tråkig. Vi fick strömavbrott.......
Regnade gjorde det, så vi kunde ju inte direkt gå ut på en promenix heller.

Så efter ett par timmars strömavbrott och vi va fett utråkade, så gick vi alla och vilade.
Blev inte så mycket för min del, Lillan vaknade...

Salle-mat har det blivit idag och sen har Ninni haft sin X-box premiär :D
Ett bilspel testade hon och jag ska säg att hon såg rätt stolt ut när hon körde helt själv :) Gullis!!

Film eller spel, ja nåt av det blir det ikväll och imorgon kanske vi kan hitt på nåt annat än att sitta och glo på varandra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0