Slöigt de lux!

Ja, fy fan säger jag bara. Jag är så slö, vill bara ligga under filten i soffan, glo på dåliga filmer och småsova.
Men inte är det nåt att satsa på när man två små vildingar här hemma.

Jocke fick sovmorgon till lite i 12, sen när jag fått upp honom, så la jag mig. Behövdes, blev nästan en timme iaf.

Vi va barnfria igår :)
Va vid båten med Micke en sväng och sen körde vi lite rundor, drack kaffe och snackade. En tevlig kväll.
Hemma vid 12 och sen kallade sängen. Frida stannade över natten, så slapp Jocke köra så sent med.
Men natten har inte innehållit många timmars sömn...vid kanske 1, halv 2 vaknade Lillan och va hungrig och Ninni vaknade med och va ledsen.
Lillan fick sin välling och Jocke gick in till Ninni. Men Ninni kunde inte somna om och sen ville hon att jag skulle komma och in lägga mig hos henne.
Ja, det tog väl iaf en halvtimme till innan hon somnade och sen kom vi själva till ro och kunde somna vid kanske 3.
Lite drygt.
Sen upp igen vid halv 7 tror jag för lite morgon välling till Lillan och först trodde jag inte att hon skulle somna om....hon va lite trg men sen somnade hon och jag fick krypa ner i sängen igen.... :)
Men sen va det väl runt 9 som jag gick upp med Lillan och då har Ninni redan varit och väckt till mig en gång, men hade gett upp och gått ner och väckt Frida :)

Ja, kanske inte så konstigt att man känner att man hade kunnat sova hela dagen....men det är ju snart kväll och sen får vi sova :)

Jocke är iväg och hämtar en lerduvekastare och lerduvor. Sen ska det pangas :)

Salle-mat är det som gäller ikväll, kanske lite Fifa eller film innan sängen skriker efter en....en lagom slödag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0