Salle-chill :)

Jag, Frida och töserna körde ner och åt hos Salle.
Vi kunde sitta i lugn och ro, äta i lugn och ro och sen ta en kopp kaffe efter maten. I lugn och ro-Atlas va inte med.
Det va faktiskt skönt att få chilla lite!! :)
Han va hemma med Jocke, som lyssnade på MFF-matchen :)

Kvällen har varit lugn, Ninni har lekt och myst med sin lilla vovve som hon fick på marknaden. Och hon har döpt den-till Cox....! :D
Eller som Ninni säger "Tots" eller ibland "Dots", gullunge!
Atlas va rätt nyfiken på den skällande lilla saken, luktade på den och tittade lite konstigt.
Nu sover den med Ninni :)

Fortsatt lugn kväll och imorgon ska det bära av till havet!! :)
Mange kom med föslaget innan idag när han va här på en trevlig kopp kaffe och det förlaget tyckte jag va toppen!!
Han kom med ett annat bra förlag till, men det kan jag nog fan inte nämna här om jag inte vill bli annmäld.....hehe. Men håll öronen öppna på nån marknad eller festival :D
Ingegerd som ska komma hit och grilla imorgon, ska också följa med till havet. Lillan lämnar vi till Skogstrollen igen, lika bra, så hon slipper ha tradit bland all sand så många timmar...
Ser fram emot morgondagen :)

Hoppas ni alla har haft en bra dag! Vi höres imöra och håll tummarna är ni snälla, för att min kamera inte kommer klödda som sist när jag sen ska lägga över bilderna till datorn...!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0