Saft igen!

Ja, det är ju finare väder och Ninni och Frida har badat en liten stund. Men sen frös Ninni som.....
Jag tänkte först att jag med skulle hoppa i, men tänkte om direkt när Ninni kom upp och skakade tänder.

Men kanske är lite varmare sen :)

Fläder har jag och Frida varit och plockat iaf. Hittat ett bra ställe som jag spanat in innan. Men fick för mig att där gick kor. Och jag har nog haft rätt iaf, där fanns spår efter dem...
Men annars va hagen tom och vi fick ihop blommot till en omgång saft till :)
Den står nu och göttar till sig och om kanske 3 dagar har vi ny saft :)

Vad annars idag då?
Ja, ingen aning. Jocke skulle åka med Micke till Malmö, men vet inte när det blir.
Annars blir det nog en fortsatt rätt lugn dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0