POOL!!!

Igår va ju på stranden. En kanondag!! Atlas va den som badade mest. Jag har aldrig sett honom så slut sen....men han va ändå beredd ifall frisbeen skulle kastas igen :) Han njöt!

Ja, det gjorde jag med kan ni tro!! :)

En härlig dag, många bilder, men det dröjer lite innan ni får dem, för jag vägrar sitte med kamerasladden och lägga in dem i datorn. Minneskortet läägger en bil i en mapp...alltså-jag får öppna en mapp i tagen och föra över det fotot, sen öppna nästa mapp.......and so on. Vägrar!
Så jag ska ta det via Jockes dator ist, se om det kan gå smidigare...

Sen, när vi va klara på stranden, så lämnade vi Ninni, Frida och Kajza här hemma och vi körde vidare och hämtade en pool!
Vi har en pool!!! :)
Stor och rund är den, nästan 5 m i diameter, najs!!
Vi satte ihop den igår och började fylla när Jocke sen gick och kollade och såg att den inte kan stå där vi satt den. Marken lutar för mycket. Så vi ska flytta den idag och börja om :)
Men vi har en pool :)

Sen grillade vi och åt och sen skulle vi se en film, men gav upp rätt snabbt, vi va alla trötta och vi gick och la oss.

Idag, förutom att fixa med poolen, så får vi se vad som händer :)



Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-19 @ 20:33:44
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Anna

Hej hej!

Jag började läsa en blogg och det va just på blogg.se, så det blev lite automatiskt.

Jag har varit i valet och kvalet senare att strta en blogg på något annat ställe, men för att själv ändra utseende och så, så har jag uppfattat blogg.se som enklast. Jag trivs bra här :)

Hör av dig sen om du bestämmer dig för att börja här eller om du hittar något annat bra ställe :)

Lycka till!

2011-07-20 @ 20:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0