Marknadsdax! :)

Alla är uppe, poolen håller på att fyllas klart, jag har fixat tvätten, disken och fått i mig en kopp kaffe :)
Det är varmt och fint ute och det ska bli marknad idag. Vi ska ha en riktig mysdag med våra barn och jag tror det är första gången på ett tag som både jag och Jocke längtat lite tills idag. Just marknad. Mycket folk, värme, trängt och jävligt. Inget för oss direkt, men idag ser vi fram emot det.
Kanske för att Ninni är lite äldre? Kan nog va så :)
Balong ska hon köpa. Och namnam, kanske åka karusell om hon nu vågar... det gick ju varannan gång när det va karuseller på Mårtenssons invigning.

Vi ska upp och ta en fika med mor min innan vi börjar marknadsfärden. Kaffe och munkar är det som gäller :)
Mamma äter alltid munkar när det är marknad, det är ett litet måste :)

Fotona från när vi va på stranden med Frida och Kajza har jag fått över på datorn, men det tar ju sån tid att lägga upp dem här på bloggen, så ni får länken till facebook denna gången med. Tyvärr klöddade jag bort kanske 10 bilder....men det fick jag visst på köpet bland allt klödd...... :(
Jag ska fixa till Photoshop med nu, så kanske det kommer nån bilder sen när jag fått fixa lite med dem :)

Hoppas ni alla får en bra dag, de flesta som läser kanske kommer till marknaden och då hoppas jag att ni får trevligt där, kanske vi springer på varandra :)

STRANDBILDER :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0