Marknadsbilder :)

På onsdagen gick vi en sväng på eftermiddagen, strosade mest rundor i värmen och Ninni fick sin ballong och lite godis :)








Kvällen närmade sig och när vi hade ätit och träffat Ann och Emma (Ninni fick en jättefin höst/vinterjacka av Skogstrollen, tack!!) så började vi funderade på om dagen verkligen va slut...vi va rätt sugna på att gå ut tillsammans, men hade nada barnvakt.
Men, vi tänkte det, att frågan är ju fri och jag ringde och hörde med kära Åsa om hon orkade ha töserna över natten. Och det gjore hon!! :)

Party!! :)

Så det blev hem, fixa oss lite snabbt, iväg till Åsa, lämnade töserna, in till Hörby, lämnade Atlas och sen upp till Patrik och Therese :)
Snabba pix oxh jag öppnade cidern redan i bilen på väg in till Hörby :)
Detta skulle bli min kväll, jag skule koppla av koppla loss :)

Vi va inte hos Patrik och Therese förrän nästan halv 11, lite sent, men vi kom ikapp :D
Träffade lite nytt och tevlig folk där och sen bar det av ner till resten av det fulla Hörbyfolket. Fulla och glada va vi och stunden nere på Offside gick fort, vi träffade lite gammalt folk men jag träffade mest nytt folk. Kul! :)

 

 

En liten paus på bänken för att dricka upp färdkosten:)

 

 

 

Nog fler än vi som gjort det :)

 

Nöffarna va med på plats

 

Skål och iväg mot the party people :)

 

 

 

Fick en ros av Babe :)

 

Ännu fullare och säkert lite gladare, så hade klockan tickat iväg så pass så de stängde. Jocke fullast, hittade jag igen när jag stod och spanade för att kunna komma därifrån tillsammans med honom.
Ut från området och sen satte sig Jocke och snackade med Frida, som stod utanför med Ingegerd, på en trappa och sen kräktes han lite. Och lite till.
Sen va han redo för att gå och vi gick till bilen och la oss :)
Va fan, i bilen???
Eller vad tänkte ni där..? :)

Ja, vi sov i bilen, slippa klödd, och vakna när vi vill :)
Vilket jag gjorde vid 8, lagom ont i nacken, men det gick ändå. Törstig va jag konstigt nog, hehe och börjde vid 9 gå ner till Nära Dig. Där va stängt. Gick vidare till Viktoria godis....stängt. Lågpris då??? Tack, öppet!! :)
Tillbaka till bilen igen och då hade jag gått Hörby runt kändes det som.
Väckte Jocke och sen efter lite boost för kroppen, så va det en ny dag.

Hämtade Atlas, snackade lite med Salle, hämtade barnen och sen hem för en familjevila... :)

En ny dag för marknad och efter vila så gjorde vi oss klara och körde ner till Hörby igen, träffade upp Ingegerd och Frida och tog en tur på marknaden till.
Ninni åkte karuseller-tåg och pariserhjul och sen hoppade och åkte hon i stora uppblåta kanan :)
Köpte en leksakshund, klubba och vi köpte korv :)



























En bra och tervlig runda, sen bar det hemåt. Frida föjlde med oss för att stanna här ett par dagar och kvällen avslutades med lite film och godis :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0