Litta mög...

Min dator har klöddat lite idag, så Jocke har städat den till mig :)
Där va visst rätt mycket mög i den och jag ska säga att den låter ju lite mindre nu, hehe. Hoppas den funkar lite bättre nu. Men jag måste skaffa skivor och lägga över bilderna på dem, blir så nervös när datorn klöddar, att jag ska förlora alla mina bilder...och det vill jag inte!
Anna-dags att få tummen ur röven!!

Ja, annrs idag då...
Ja, Frida va här en stund och hälsade på. Men tack vare vädret, så har det inte varit så mycket att göra, så det har blivit en inne-slö-dag idag.

Jocke ska iväg sen en sväng, sen blir det en lugn kväll tror jag, lite Fifa och så kanske :)

Men, nu ska jag se om jag kan fixa lite med fotona, så att ni får den sen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0